Onlinebutiken håller på att uppdateras. Vi har tillfälligt stängt.

 

You Name It:s köp- och leveransvillkor

 

Leveransvillkor

Leverans inom 2-5 arbetsdagar efter beställning. Vi skickar alltid din beställning så snabbt som möjligt, men
på grund av anpassningen av produkterna, d.v.s. gravyr och broderi, görs varje produkt individuellt. Vi levererar beställningar endast till registrerade adresser i Sverige.

Betalningsvillkor:  Klarna AB (publ)

samarbete med Klarna erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning, kreditkortsbetalning, direktbetalning och Swish. Förfallodagen för fakturan är 30 dagar. Du hittar mer information och fullständiga villkor om Klarnas betalningsmetoder på Klarna.se.

 

 

Leverans

DHL paketautomat 69 kr inkl. moms.  (vi tar betalt på nytt för en beställning som inte hämtas). 

När paketet är skickat får du ett spårnings-ID till din e-post, som du kan använda för att spåra din leverans.

Orderbekräftelse

Efter en lyckad beställning får du en orderbekräftelse till din e-post. Kontrollera orderbekräftelsen så att de produkter du beställt är korrekta och att du har skrivit de texter du vill ha på produkterna. Kontakta vår kundtjänst (info@younameit.se) omedelbart om du upptäcker ett fel med din beställning eller om du inte fått en orderbekräftelse. Vi kommer att reda ut situationen så snart som möjligt. Du kommer att få ett nytt meddelande från oss till din e-post när din beställning är klar och går vidare till leverans.

Reklamation

Vi hoppas verkligen att du är nöjd med ditt köp och att kvaliteten på produkterna vi säljer uppfyller våra standarder. Observera dock att varje produkt anpassas för hand en i taget, vilket innebär att små variationer kan förekomma. Lasergravering kännetecknas ibland av en liten ojämnhet i gravyrmärket, vilket inte syns på de simulerade produktbilderna. Även i naturmaterial, som trä, kan gravyrens mörkhetsgrad variera. Om du får en defekt produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Vi kommer att behandla ärendet utan dröjsmål.

Transportskador

Ta inte emot ett paket som har skadats under leveransen. Vi anmäler skadan till transportföretaget och skickar dig nya produkter. Detta är också fallet om du märker transportskadan först efter att du öppnat förpackningen. Behåll paketet och kontakta vår kundtjänst omedelbart.

Ångerrätt

Observera att produkter med personlig markering inte omfattas av ångerrätten enligt 2 kap 11 § 3p distans- och hemhandelslagen.

Se lagen (2005:59) om distansavtal och avtal utanför fasta affärslokaler.

Placera en beställning

I princip tar vi endast emot beställningar via webbutiken, kontakta oss om du stöter på problem med att placera beställningen. Beställningar till kunder under 18 år ska göras av vårdnadshavaren och med vårdnadshavarens uppgifter.

 

Text- och bilddesign av produkterna

Anpassningen kommer att vara så lik produktbilden som möjligt. You Name It förbehåller sig rätten att göra mindre ändringar. Tänk också på att bokstäverna i typsnitten är individuella. Graveringarna i våra produktbilder är simulerade, så observera att den äkta graveringen är något svagare än produktbilden. Materialen kan också orsaka små variationer, till exempel är trä ett naturmaterial, varför det vanligtvis finns en liten variation mellan produkterna.

Webbutikens produkter säljs av:

You Name It Oy 3233203-4

E-post: info@younameit.se

Adress: Tavastgatan 10 A, 33100 Tammerfors, Finlandntd

info@younameit.se

Tel. +358400266267

 WhatsApp +358400266267

Hämeenkatu 10 A

33100 Tampere

y-tunnus 3233203-4